Hij komt, hij komt!

De Sint brengt C21 heel wat mee dit jaar: niet enkel de roe als straf voor verdwaalde dt-fouden, maar ook het eerste, enige echte gastartikel! De aankondiging hiervan vonden jullie al terug in het vorige artikel, maar bij deze is het dus ook officieel. Het artikel zal de komende weken in twee delen gepubliceerd worden. Voorlopig laat ik jullie even raden waar het over gaat, maar geloof me, het is razend interessant!

Dit is de meest subtiele hint die ik kon vinden.

Dit is de meest subtiele hint die ik kon vinden.

Voor lezers die niet helemaal mee zijn: naast mijn eigen artikels, die steeds een praktische kijk proberen te bieden op diverse onderwerpen, wil ik ruimte bieden aan gastartikels van leeftijdsgenoten. In mijn kennissenkring bevinden zich filosofen, een psychologe, ingenieurs, een chemist, een journalist, een historicus, archeologen, leden van politiek links en rechts. Allemaal mensen die in staat iets zinnig te zeggen over de thema’s die van de blog (voor zij die echt niet mee zijn: ecologie en ethiek), steeds vanuit hun eigen vakgebied. Deze bijdragen zullen verdiepend werken en achtergrondinformatie bieden bij de doordeweekse artikels. Hierbij wordt er uiteraard over gewaakt dat ze ondanks hun bredere kijk interessant blijven én praktische implicaties hebben voor een consument in de 21ste eeuw.

Alvast mijn dank aan Nando van Arnhem en Ruwan Ernst, de auteurs van het eerste gastartikel.

 


C21 beschikt ook over een Facebookpagina! Hier verschijnen updates wanneer een nieuw artikel wordt gepubliceerd, maar zal ik ook kleinere berichten plaatsen die niet per se een plaats op de blog zullen krijgen. Denk aan krantenartikels, citaten, filmpjes of afbeeldingen die aansluiten bij de artikelthema’s. Begin je liever bij het begin? Lees dan zeker de introductie van de blog.

Wil je meer over de structuur van de blog, de auteur, of de opzet van de gastartikels weten, lees dan verder op Over… De Blog en Over… De auteur.

 

Getagged ,

One thought on “Hij komt, hij komt!

Laat een bericht achter

